Kursusele on oodatud gümnasistid ja 9. klasside õpilased üle Eesti.
Kursuse eesmärk on tutvustada mängu praktiliste sisuliste ülesannete kaudu mängude loomise protsessi ja pakkuda võimalust ise meeskonnaliikmena osaleda mängude prototüüpide loomisel ja katsetamisel.
Osaleja puutub kokku mängu analüüsimisega, üritab probleemõppe meetodil lahendada tekkivaid kitsaskohti ning rakendab neid loovalt mängu stsenaariumi loomisel, disaini ja prototüübi testimisprotsessis ning meeskonnatöös.
Kursusel osalemine maksab õpilasele 25€. Programm on osa Tallinna Teadus- ja Loomekoolist ning rahastab Haridus- ja Teadusministeerium.
Juhendajad:
Katrin Sigijane (BA audiovisuaalne kunst, MSc digitaalsed õpimängud) töötab BFMis nii audiovisuaalse tehnoloogia külalislektori, projektijuhi kui koolitajana. Tema kirg on arendada õpimotivatsiooni tõstvaid protsesse ja keskkondi, kombineerides osalejate senised ja omandatavad oskused läbi disaini, peidetud ülesannete lahendamise, loojutustuse ja mõjustamise psühholoogia loovaks eneseväljenduseks.
Anni Ho on TLÜ Digimängude graafikalektor ning digitaalsete õpimängude magister, animaator ning koomiksikunstnik. Anni töötab peamiselt vabavaraliste graafika programmidega nagu Krita ja Blender. Muul ajal tegeleb Anni oma koomiksite ning muusika kirjutamisega ning vabatahtliku tööga.
Gabriel Kaine armastab üle kõige mänge, fantaasiat ja matemaatikat. Need kolm saadavad teda igal sammul ning lasevad maailma väga põnevate nurkade alt näha.
Oodatud on nii tehniliste kui loominguliste huvidega gümnasistid, näiteks: IT-huvilised, digitaalse kunsti ja disaini huvilised, animatsioonihuvilised, heliloojad, interpreedid, visuaalsest ja interaktiivsest loojutustusest huvitunud. Lisatingimuseks on huvi olenevalt mängu temaatikast ka loodavaks õppesisuks vajalike õppeainete ja oluliste valdkondade (nt ajalugu, keemia, bioloogia jms) vastu. Varasem kogemus pole vajalik.
Erinevate mängude analüüsimine.
Žanr, stiil ja kompositsioon. Tegelaste analüüs.
Mängu kaasavus ja haaravus. Mängumaailma erinevad kognitiivsed väljendusviisid.
Õppeprotsessi mängustamine õpimängudega. Mõjustamise psühholoogia.
Mõjustamise psühholoogia. Oodatavate õpiradade kaardistamine
Mängu mehaanika. Mängija premeerimine.
Mängu ideed. Vajadustest ideede genereerimine.
Ideede tutvustamine ja arendus.
Projektijuhtimine, etapid. Meeskonna rollid. Mängu stsenaariumide arendamine.
Sissejuhatus Unity’sse.
Mängu maailma disain. Kompositsioon. Stiil ja esteetika. Psühholoogia. Loogika. Visuaalid. Helidisain.
Tegelaste disain. Isikupära. Tegelase olemus, välimuse disain.
Töö projektidega, meeskondade nõustamine.
UX ja UI testimise meetodid.
Prototüüpide testimine, lõpuüritus.